-
Din varukorg är tom!
Om du har problem med inloggningen är risken att det föreligger ett tekniskt problem. Kontakta i så fall Swedsnus Kundsupport, så vidarebefordras ditt ärende till våra tekniker.
För att underlätta och påskynda felsökningen kommer vi att behöva svar på följande frågor:
1. Använder du dator, mobil eller surfplatta? Om du använder mobil/surfplatta - Vilket fabrikat? (iPhone, Samsung, Sony m.fl.)
2. Vilket operativsystem och vilken version använder du? (T.ex. Windows, Mac, Linux, iOS m.fl.)
3. Vilken e-post leverantör använder du? (Telia, Bredbandsbolaget, Com Hem, Gmail, Hotmail, m.fl.)
Klicka här för att begära ett nytt lösenord. Fyll i den e-postadress du använder för ditt Swedsnuskonto och klicka på knappen skicka, så skickas det automatiskt ett nytt lösenord.
Kolla för säkerhets skull din e-post mapp för skräpkorg, ifall mejlet med ditt tillfälliga nya lösenord av misstag kan ha hamnat där. Om du inte hittar mejlet där, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Kontrollera så att du har använt samma e-post adress som du använde vid registreringen av ditt konto hos Swedsnus. Om inte, prova igen.
Om du fortfarande inte hittar något mejl med ditt nya lösenord, vänligen kontakta vår kundsupport.
För att kunna betala mot Payson Faktura/Delbetalning måste du ha fyllt 18 år och vara folkbokförd i Sverige samt godkännas i den kreditprövning som Payson genomför i samband med köpet. Observera att delbetalning endast kan erbjudas vid köp över 300 kr. Valet för Delbetalning kan du göra via Payson, först efter att du klickat på knappen ”Bekräfta order” i kassan. Faktura från Payson skickas separat till din angivna e-postadress.
Du kan själv väldigt enkelt spåra din beställning. Du gör så här: Logga in i vår webbutik och klicka på Mitt Konto » Orderhistorik » Välj aktuell order som du är intresserad av att få status på. Där finner du ett Kollinummer när ordern är skickad som du sedan kan spåra på Postnords hemsida eller DHL:s hemsida.
Du skall få en avisering via SMS ifrån Postnord eller DHL till ditt angivna mobilnummer när paketet är framme hos ditt postombud. I annat fall skickas ett mejl, alternativt kommer en avi i brevlådan.
Om du har angivet fel mobilnummer eller fel mejladress kan det dröja innan du slutligen får en avi i brevlådan! Kolla gärna din e-post mapp för skräpkorg, ifall mejlet av misstag kan ha hamnat där.
Om du har flyttat sedan din senaste order måste du se till att din adress hos oss är uppdaterad. Det gör du enkelt genom att klicka på knappen ”Hämta adressuppgifter”, som du hittar under ”Mitt Konto” - ”Uppdatera Konto” - ”Ändra Leveransadress” - ”Redigera”. Skulle din nya bokföringsadress av någon anledning inte hunnit registreras, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Som standard skickar vi av säkerhetsskäl endast våra varor till nya kunders bokföringsadress. Därför kan du som kund inte själv definiera din egen adress. Verifierade kunder som vill skicka sina varor till en alternativ adress ombeds kontakta vår kundtjänst, så hjälper de dig att ändra din leveransadress, tillfälligt eller tills vidare.
Då hör du av dig till vår kundtjänst på 031-19 45 45, så ser vi till att du får rätt snus snarast.
Vårt standardsnus håller en nikotinhalt på ca 11 mg/g, Super Dry ca 13 mg/g och vår Extra Strong ca 20 mg/g.
Instant Lössnus är nästan helt torrt. Det innebär att hållbarheten i obruten förpackning är mycket lång. Vi har valt att sätta ett bäst före datum på Instant Lössnus till 3 år efter produktionsdatumet.
Express Lössnus är helt ofuktad vilket ger den mycket lång hållbarhet i obruten förpackning. Vi har valt att sätta ett bäst före datum på Express Lössnus till 3 år efter produktionsdatumet.
Swedsnus Portionssnus innehåller ca 35% vätska. Den lägre vattenhalten innebär längre hållbarhet i obruten förpackning. Vi har valt att sätta ett bäst före datum på vårt Portionssnus till 1 år efter produktionsdatumet.
Swedsnus Super Dry är helt ofuktad vilket ger den mycket lång hållbarhet i obruten förpackning. Vi har valt att sätta ett bäst före datum på vårt Super Dry Portionssnus till 3 år efter produktionsdatumet.
Självklart! Tobaken vi använder oss av är 100% riktig premiumtobak av högsta kvalitet och det pastöriserade snuset tillverkas utan några som helst utfyllnadsmaterial eller onödiga tillsatser.
Vårt white portionssnus innehåller mellan ca 35-38% vätska och är alltså inte lika fuktig som en del andras white portioner som innehåller ca 45-55% vätska. Det gör den lite mindre rinnig och ger den längre smakrelease.
Vår Super Dry portion är helt ofuktad och den är inte smaksatt. Super Dry ska fuktas och kylförvaras några dygn innan den snusas. Vår white portion är däremot färdig att snusas direkt.
.